OX Point je otevřená doručovací síť, která jako jediná vyrábí své boxy v České republice.
Protože nová značka potřebovala pokrýt celé spektrum marketingové komunikace (od strategie přes sociální sítě až po PR), spolupracovali jsme na projektu se všemi agenturami z naší skupiny Near & Dear.
Nová strategie značky mimo jiné odstranila z původního názvu tečku a doplnila ho sloganem „Nejkratší cesta k vaší zásilce.“
Vizuální identitu jsme provázali písmem Urbane a v jednotlivých výstupech obohatili o vzory postavené na motivu šipky. Symbol OX jsme rozdělili tak, aby šipku akcentoval, aniž by musel obsahovat barevný přechod (což byl hlavní kámen úrazu loga, které značka používala dřív).
Webové stránky v první fázi slouží jako jeden z hlavních B2B touchpointů. Pro jejich vývoj jsme zvolili Webflow, které nám pomohlo najít zlatou střední cestu mezi výkonem, přístupností a vizuální atraktivitou.
Kromě fotografií, které na míru jednotlivým stránkám připravili kolegové z VNV Productions, jsme web oživili interaktivními animacemi.
Redakční systém jsme nastavili tak, aby klientovi co nejvíce usnadnil dlouhodobou správu. Loga partnerů nebo často kladené otázky se tak na základě tagů automaticky distribuují mezi jednotlivé podstránky.
„Moje první zkušenost se Semibold týmem byla na projektu OX Point, kde jsme společně připravovali web k novému produktu. Spolupráce byla plynulá, plná nápadů až po ty nejmenší detaily. Díky komplexnosti skupiny Near & Dear jsme měli také možnost spolupracovat na identitě značky a PR, takže za mě ideální spolupráce.”