Založení designového studia Semibold jsme ohlásili kampaní, pomocí které jsme klientům Near & Dear Group chtěli ukázat spektrum našich schopností.
Projekt jsme nazvali Top Shelf Bottle podle vrchní police, do které saháme pro ty nejlepší kusy ve výjimečných chvílích.
Celou kampaň jsme postavili na prémiové zásilce v prémiovém designu. Základem balíčků jsou na míru namíchané koktejly a jejich kombinace naznačuje kontrast možných přístupů k naší práci.
Negroni jsme zvolili jako odkaz k tradici a kvalitnímu řemeslu. Abychom tento pocit umocnili, nechali jsme koktejl stařit s dubovým dřevem ze sudů od sherry. Obsah lahve i styl etiket je určen pro ty, kdo mají rádi klasiku dotaženou do detailu.
Naše jablečná varianta gimletu naopak nahrává minimalistickému a svěžímu pojetí designu. Ukazuje, že chytrý nápad nepotřebuje ornamenty.
Pro tisk tradičnějších etiket jsme vybrali stříbrnou fólii, která nám zajistila jednoduchou manipulaci a prémiový vzhled. Druhou lahev jsme polepili holografickou fólií a v tomto případě snad ani nemusíme vysvětlovat důvody.
Koktejly jsme zabalili do potištěných krabic a nechali dopravit až do kanceláří klientů.
Schválně jsme připravili jedinečné drinky, které si jen tak někde nedáte. Kdybyste ale chtěli svým klientům poslat podobně originální dárek, ozvěte se nám a vymyslíme spolu něco krásného.