Health+

Health+ je soukromá poliklinika, která poskytuje špičkovou zdravotní péči dospělým, dětem i firmám. Zakládá si na důkladné prevenci, dostatku času na vyšetření, poskytování většiny péče na jednom místě a využívání nejnovějších technologií. 

Klient si přál, aby jeho prezentace korespondovala s prémiovostí, kterou nabízí. Značka se měla stát atraktivnější pro veřejnost a přitom zůstat dostatečně seriózní.

Strategie značky
Vizuální identita
Design a vývoj webu
Tiskoviny
Označení kliniky Health+ na budově
Před Po

Zkracujeme název a vymýšlíme claim

Na začátku jsme marketingovému týmu pomohli revidovat strategii značky. Mimo jiné jsme změnili původní název Program Health Plus na Health+ (nebo ve zkrácené variantě H+).

Health+ je tady pro ty nejnáročnější a vždy se jim snaží ve všech ohledech přizpůsobit. To jsme promítli do nového sloganu: „Péče o zdraví pro náročné. Jednoduše.“ 

Detail tiskovinHero sekce webových stránek na mobilním zařízení

Plus, písmo z Čech a moderní umění

Vytvořili jsme logotyp se sebevědomým písmem od českých tvůrců. Symbol plus v názvu jsme stylizovali do podoby horního indexu, který odkazuje na prémiovost a nadstandardní péči. 

K výslednému minimalistickému logu jsme se dopracovali přes několik moodboardů, 8 konceptů a skoro 200 dílčích skic.

Brožura se službami Health+ Brožura se službami Health+

Modrou barvu jsme sjednotili, ztmavili a obohatili ji o doplňkové barvy. V návaznosti na klientův vztah k umění (který se výrazně projevuje v interiéru i doplňkových aktivitách Health+) jsme navrhli klíčové vizuály inspirované uměním 20. století.

Figurální motivy a abstraktní tvary v plné barvě doplňují obrysy a jejich kombinacemi vzniká konzistentní, ale variabilní vizuální systém.

„Novou identitou jsme chtěli zprostředkovat atmosféru, kterou u nás člověk zažije, když k nám vstoupí. To bylo před rebrandingem těžké. Tým Semiboldu byl ochotný strávit s námi čas, aby značku dobře pochopil. Nejen díky tomu nám poté pomohl definovat si, kdo vlastně jsme, co chceme a jaké jsou naše dlouhodobé cíle. Nakonec se nám podařilo vytvořit značku, která nejen skvěle vypadá, ale hlavně rezonuje s našimi zákazníky.“

Health+ logo
Eva Pašková
Health+
Ukázka ilustrací pro Health+Design cedulky u dveří na klinice

Web od SEO analýzy po překlad

Důležitým podkladem pro změny ve struktuře i obsahu pro nás byla spolupráce se SEO expertkou Šárkou Jakubcovou.

Nová identita nám dala vizuální vzor, na základě kterého jsme připravili škálovatelný designový systém. Jednotlivé sekce a prvky jsou nastavené tak, aby šly znovu využít pro další rozvoj webu.

Kromě designu a vývoje jsme se postarali o všechny texty v češtině a překlad do angličtiny jsme konzultovali s rodilým mluvčím.

Díky intuitivnímu redakčnímu systému Webflow a našemu zaškolení si marketingový tým H+ velkou část obsahu dokáže snadno spravovat sám.

Ukázka rozbaleného menu na webových stránkáchUkázka podstránky na webu

Naše výstupy v (a)reálu

Kromě obchodních a administrativních materiálů jsme řešili také interiéry a exteriéry polikliniky. Nad orientací v areálu a použitím vhodných materiálů jsme se zamýšleli společně s kolegy ze Space4, kteří se postarali o výrobu a aplikaci většiny prvků nové identity.

Nový vizuální styl Health+ dnes můžete potkat nejen uvnitř polikliniky, ale i při náhodné cestě po pražském Smíchově.

S klientem jsme prošli celou cestu – od základů až po poslední touchpoint. Díky tomu jsme mohli využít celé spektrum našich kompetencí a synergii mezi týmy. Vizuální identitu i web dál spravujeme a rozvíjíme.

Přejeme značce Health+ hodně zdraví do dalších let! 

Označení Health+ na budověInteriér klinky

Co na to říká klient?

„Semibold pro nás i nadále tvoří další výstupy, jako jsou nabídkové letáky, brožury pro klienty i zaměstnance, vizuály k novým produktům, mapky pro snadnou orientaci našich klientů a mnoho dalších materiálů nezbytných pro chod polikliniky. Dalším plusem bylo efektivní zaškolení do Webflow, díky kterému náš tým plní nový web obsahem zcela sám.
Otevřeli jsme také další pobočku, do jejíž podoby se Semiboldu úspěšně podařilo promítnout vytvořenou identitu.“

Health+ logo
Martina Taschnerová
Health+
Instalace polepu na vstupní bránu
Ukázka webových stránek na tabletu
Instalace banneru na budovu
Cedulky u dveří v budově
Navigační systém na poliklinice
Úvodní stránka v brožuře
Lepení loga na stěnu v budově
Ukázka podstránky na webových stránkách
Banner s claimem a fotografií lékařů na stěně
Strategie značky Kuba Novák
Vizuální identita Martin Kyjovský
Web design Tomáš Návrata