Trask je mezinárodní technologicko-konzultantská společnost s více než 1000 zaměstnanci. Zaměřuje se především na cyber security, integrace a modernizace aplikací a práci s daty.
Hlavní motivací pro vytvoření nového webu byla expanze firmy na americký trh a technické i estetické nedostatky původního řešení.
Klient hledal někoho, kdo ho v krátkém časovém horizontu provede celou tvorbou nové webové prezentace. Od výzkumu přes definici vhodné struktury a designu až po vývoj.
Trask se rozhodl práci rozdělit mezi nás a designéry z House of Řezáč, kteří měli na starosti první část projektu. Potkali jsme se v závěrečné fázi UX designu na ideačním workshopu, kde jsme společně hledali řešení nejdůležitějších designových výzev.
Od House of Řezáč jsme dostali skici struktury všech stránek. K nim nám klient dodal vlastní grafický návrh homepage, od kterého jsme se odpíchli při designu a vývoji.
„Semibold zdatně převzal štafetu na projektu redesignu webu Trask a jsem spokojen s výstupy, které vytvořili.“
Nový web Trasku je strukturovaný skrze odvětví, ve kterých Trask působí, a klíčová témata, která reflektují potřeby klientů. Připravili jsme systém komponentů, ze kterých jsou poskládané opakující se obsahové bloky. Umožnili jsme tak internímu týmu snadno reagovat na novinky ve firmě i na trhu a nezávisle na nás web průběžně rozšiřovat.
S redakčním systémem Webflow jsme Trasku dali do rukou silný nástroj. Na něm jsme postavili webové stránky, které se rychle načítají, jsou přehledné na všech zařízeních a kvalitou obsahu i designu odpovídají kvalitě práce, kterou lidé ve firmě dělají.
Projekt jsme uzavřeli školením, na kterém náš designér provedl klientův tým všemi detaily, aby nás Trask v budoucnu potřeboval co nejméně.
Na první projekt jsme navázali redesignem kariérních stránek, které potřebovaly sjednotit s hlavní částí webu.