Webflow pro Budějovický Budvar

Národnímu pivovaru Budějovický Budvar spravujeme web a několikrát za rok vyvíjíme kampaňové microsites propagující aktuální pivní limitky.

Web design
Webflow development
Ukázka příspěvku na sociálních sítích

Péče o web Budějovického Budvaru

Budějovický Budvar byl jednou z prvních velkých českých značek, která vsadila na Webflow a spustila na něm svůj hlavní web. Ten jsme v roce 2022 převzali do správy.

Web jsme hned po převzetí doplnili o pivní slovníkblog. Dál vylepšujeme SEO i UX design a staráme se o integraci externích nástrojů.

Dalším krokem pro nás byla transformace původně samostatné prezentace Létajícího sládka na součást hlavního webu. Urychlili a zjednodušili jsme tak správu i proces tvorby microsites pro limitované edice, které Budvar vaří několikrát do roka ve spolupráci s českými minipivovary. Létajícímu sládkovi jsme navíc přidali mapu jeho oblibených pivovarů.

Doručovací boxy s obálkamiNávrh poznámkového bloku

Limitkové microsites

V rámci projektů Létající sládekSpolečné z Budvaru se vaří limitované edice pivních speciálů, pro které tvoříme kampaňové weby.

Létající sládek vyráží třikrát za rok do některého z českých minipivovarů, kde s místním sládkem uvaří limitovanou edici pivního speciálu. Pro Společné z Budvaru si naopak jednou ročně budějovický sládek zve sládka z jiného pivovaru a spolu uvaří jednu velkou várku.

Microsites vizuálně atraktivní formou propagují aktuální limitku a říkají návštěvníkům víc o tom, jak a z čeho vznikala a kdo za ní stojí.

Radost spolupracovat

Budějovický Budvar byl náš první klient, kterého jsme pozvali do ClickUpu. Je to nástroj pro projektové řízení, do kterého nám tým Budvaru zadává úkoly a během pár kliknutí se dozví, jak jsme s nimi daleko.

S klienty se vždycky scházíme rádi. Ale při práci na projektech, které mají složitou strukturu, ClickUp klientovi i nám usnadňuje, zpřesňuje a zrychluje komunikaci. Šetří tak peníze i čas.

Jaké výhody přináší našim klientům využití ClickUpu?

  • Jednoduché zadávání úkolů
  • Diskuze u konkrétních úkolů
  • Sdílení podkladů a výstupů
  • Sledování průběhu projektu a přehledné schvalování milníků
  • Notifikace při změně stavu, zanechání komentáře nebo dokončení úkolu

Druhý užitečný nástroj, který s Budvarem využíváme, je MarkUp. Pomocí něj nám může klient nechat zpětnou vazbu na konkrétních místech přímo na webu.

MarkUp automaticky tvoří screenshoty, umožňuje odfiltrovat už zapracovaný feedback nebo nás upozorní na nové komentáře.

Poskytování zpětné vazby je tak jednoduché a rychlé. Klient nemusí konkrétní místo na webu složitě popisovat, ale jenom na něj klikne, nechá nám vzkaz a my jeho požadavek zapracujeme.

Zaškolení do práce s nástroji sice stálo pár hodin, ale pro dlouhodobou spolupráci v tomto rozsahu se to oběma stranám rozhodně vyplatilo.

Ukázka webových stránek

Jak moc je Semibold namočený v Budvaru?

Docela dost. Přečtěte si, jak jsme pro Budvar vyvinuli Intranet a B2B eshop anebo vybudovali značku festivalu Sláva pivu!

Ukázka webových stránekUkázka webových stránek

Co na to říká klient?

„Spolupráce s agenturou Semibold je za mě ukázkovým příkladem, jak by vztah mezi klientem a agenturou měl vypadat. Agentura velmi rychle navnímala naše potřeby a styl komunikace. Vše probíhá velmi hladce, navíc je agentura velmi proaktivní a přichází i s vlastními nápady a doporučeními. Jednou z největších výhod je navíc velká flexibilita a přátelská komunikace.“

Stamp Budějovický Budvar
Barbora P.
Budějovický Budvar
Microsite Charitativního ležáku Budvaru
Ukázka microsite Pop Up!
Ukázka microsite Black Jack
Ukázka microsite Budvar 33 & TMBK
Ukázka microsite Na pool
Ukázka microsite Kraťas
Ukázka microsite Mad Berry