Národnímu pivovaru Budějovický Budvar spravujeme web a několikrát za rok vyvíjíme kampaňové microsites propagující aktuální pivní limitky.
Budějovický Budvar byl jednou z prvních velkých českých značek, která vsadila na Webflow a spustila na něm svůj hlavní web. Ten jsme v roce 2022 převzali do správy.
Web jsme hned po převzetí doplnili o pivní slovník a blog. Dál vylepšujeme SEO i UX design a staráme se o integraci externích nástrojů.
Dalším krokem pro nás byla transformace původně samostatné prezentace Létajícího sládka na součást hlavního webu. Urychlili a zjednodušili jsme tak správu i proces tvorby microsites pro limitované edice, které Budvar vaří několikrát do roka ve spolupráci s českými minipivovary. Létajícímu sládkovi jsme navíc přidali mapu jeho oblibených pivovarů.
V rámci projektů Létající sládek a Společné z Budvaru se vaří limitované edice pivních speciálů, pro které tvoříme kampaňové weby.
Létající sládek vyráží třikrát za rok do některého z českých minipivovarů, kde s místním sládkem uvaří limitovanou edici pivního speciálu. Pro Společné z Budvaru si naopak jednou ročně budějovický sládek zve sládka z jiného pivovaru a spolu uvaří jednu velkou várku.
Microsites vizuálně atraktivní formou propagují aktuální limitku a říkají návštěvníkům víc o tom, jak a z čeho vznikala a kdo za ní stojí.
Budějovický Budvar byl náš první klient, kterého jsme pozvali do ClickUpu. Je to nástroj pro projektové řízení, do kterého nám tým Budvaru zadává úkoly a během pár kliknutí se dozví, jak jsme s nimi daleko.
S klienty se vždycky scházíme rádi. Ale při práci na projektech, které mají složitou strukturu, ClickUp klientovi i nám usnadňuje, zpřesňuje a zrychluje komunikaci. Šetří tak peníze i čas.
Jaké výhody přináší našim klientům využití ClickUpu?
Druhý užitečný nástroj, který s Budvarem využíváme, je MarkUp. Pomocí něj nám může klient nechat zpětnou vazbu na konkrétních místech přímo na webu.
MarkUp automaticky tvoří screenshoty, umožňuje odfiltrovat už zapracovaný feedback nebo nás upozorní na nové komentáře.
Poskytování zpětné vazby je tak jednoduché a rychlé. Klient nemusí konkrétní místo na webu složitě popisovat, ale jenom na něj klikne, nechá nám vzkaz a my jeho požadavek zapracujeme.
Zaškolení do práce s nástroji sice stálo pár hodin, ale pro dlouhodobou spolupráci v tomto rozsahu se to oběma stranám rozhodně vyplatilo.
Docela dost. Přečtěte si, jak jsme pro Budvar vyvinuli Intranet a B2B eshop anebo vybudovali značku festivalu Sláva pivu!
„Spolupráce s agenturou Semibold je za mě ukázkovým příkladem, jak by vztah mezi klientem a agenturou měl vypadat. Agentura velmi rychle navnímala naše potřeby a styl komunikace. Vše probíhá velmi hladce, navíc je agentura velmi proaktivní a přichází i s vlastními nápady a doporučeními. Jednou z největších výhod je navíc velká flexibilita a přátelská komunikace.“