Tvoříme kreativní kampaňové weby, díky kterým se naši klienti přibližují zákazníkům.
PUMA se potřebovala dostat blíž ke generaci Z. Pro projekt PUMA HEROES jsme proto vytvořili microsite, která pomohla hledat, najít a představit světu mladé umělce a designéry.
Ti pak v rámci kampaně vytvořili ve spolupráci s Benem Cristovao unikátní díla a jejich prezentace jim pomohla s rozjezdem kariéry.
Protože byl klient s výsledky kampaně nadmíru spokojený, následoval druhý ročník. Ten vycházel z podobného konceptu, jen se lišil zaměřením a stylem vybraných tvůrců.
Na obou ročnících jsme pracovali s kolegy ze Story TLRS a VNV Productions.
Grohe je největší evropský výrobce sanitární techniky a koupelnového vybavení. Vyrábí produkty, které šetří vodu, a související osvětu šíří ve svých kampaních.
Pro Grohe jsme vytvořili 3 weby, které se věnovaly vodní stopě a koloběhu vody v přírodě.
Voda.ltd upozorňuje na omezené vodní zdroje na naší planetě, ukazuje průměrnou českou spotřebu vody a představuje produkty pro její úsporu v domácnostech.
V dalších letech jsme pod hlavičkou projektu Voda.ltd vytvořili další 2 samostatné stránky.
Vodní stopa Čechů shrnuje, kolik vody je potřeba na běžné denní činnosti od čištění zubů po mytí auta. Web nabízí úspornější alternativy a na konci si může každý změřit svou vodní stopu ve Vodní kalkulačce.
Návštěvník webu Cesta vody si virtuálně projde celý přírodní vodní cyklus, úpravnu vody nebo čistírnu odpadních vod. Dozví se, odkud pochází pitná voda v českých domácnostech, a zajímavá čísla o její spotřebě.
Nabyté znalosti si pak může otestovat v krátkém kvízu. Ten jsme – stejně jako vodní kalkulačku – dali dohromady s naší další sesterskou firmou Make it Run.
Obě kampaně řízené Story TLRS zasáhly na sociálních sítích dohromady 2 miliony lidí, 77 % návštěvníků microsite dokončilo kvíz a přes 20 tisíc z nich nám na sebe nechalo kontakt.
Pro Kendamil, tradičního britského výrobce kojenecké výživy, jsme vyvinuli web Opravdové rodičovství.
V první fázi jsme na něm vyhlásili fotosoutěž o limitovanou jarní edici Kendamilu. Pro inspiraci jsme sepsali seznam aktivit, kterými se mohli rodiče při focení inspirovat. Přihlásilo se 1142 soutěžících a kampaň od Story TLRS zasáhla přes 600 tisíc lidí.
V druhé části kampaně jsme hledali a našli tváře Opravdového rodičovství. Z 202 přihlášených jsme na microsite představili 5 rodin. Pomocí jejich příběhů jsme spolu s Kendamilem ukázali, že každý – bez ohledu na věk, sexuální orientaci nebo pohlaví – má právo být dobrým rodičem.
Víc si přečtěte v případové studii Story TLRS.
Rakouská společnost Wienerberger je největším světovým producentem páleného zdiva a střešních tašek.
Pro představení cihel Porotherm na českém trhu si od nás klient nechal vyvinout web Pořádné cihly. Ten v 7 sekcích shrnuje hlavní výhody produktu, představuje ekologické důvody pro jeho použití nebo vyvrací s ním spojené mýty.
Na kampani jsme pracovali společně s Topic PR.
„Systematický a flexibilní přístup studia Semibold umožnil postupné vytváření této microsite, kde jsme diskutovali varianty a ladili microsite tak, aby byla vizuálně atraktivní, dobře strukturovaná a funkční. Těšíme se na další rozvoj webu a děkujeme za profesionální a kvalitní práci.“
V rámci projektů Společné z Budvaru a Létající sládek vyvíjíme pro Budějovický Budvar weby, které veřejnosti představují aktuální limitované edice pivních speciálů.
Více o této spolupráci si přečtěte na stránce Webflow pro Budějovický Budvar.