Co, jak, komu a proč komunikujete?
Jak vaše značka vypadá?
Design čehokoliv, co potřebujete…
Abychom cenu zpřesnili, potřebujeme vám položit spoustu otázek. Pojďme si ještě předtím krátce a nezávazně popovídat o vašich očekáváních.
Nebo napište na ahoj@semibold.cz
Od spolupráce s malými podniky a startupy jsme se odrazili i k rozsáhlým projektům pro významné značky jako například Planetárium Praha, Budějovický Budvar nebo Dům Radost.
Případové studie a seznam projektů najdete na stránce Naše práce.
Když budete spokojení s nabídkou, kterou jsme vám na základě zadání předložili, poprosíme vás o proplacení zálohové faktury. Většinou se jedná o 50 % ceny prvního projektu (strategie, identita a design touchpointů jsou vždy oddělené do samostatných projektů).
Podrobně je spolupráce definovaná v našich obchodních podmínkách, ale kdyby vám nestačily, můžeme podepsat rámcovou smlouvu nebo smlouvu o dílo.
Ještě jednodušší je navázání spolupráce formou retaineru. V tom případě stačí zaplatit první měsíc a vhrneme se do práce podle obchodních podmínek retaineru.
Výstupem strategie značky je prezentace, které se dá říkat manuál značky, brand manual, brand book nebo brand guidelines. Obsahuje nápady, texty a pravidla, které dohromady definují, co komu a jak značka komunikuje.
Výstupem vizuální identity je grafický manuál (nebo taky logo manuál, style guide, design system), který strategii značky doplňuje o pravidla vizuální komunikace. Vždy v něm najdete minimálně logo a pravidla jeho používání, definici práce s typografií a barevné palety.
Na manuál navazují návrhy jednotlivých použití vytvořené identity. Pokud máte interní tým designérů, budou vám možná stačit návrhy, ale častěji klientům připravujeme tisková data a šablony, díky kterým jsou schopni větší část výstupů tvořit nezávisle na nás.
Jak zmiňujeme v předchozím bodě, snažíme se výstupy připravit tak, abyste byli co nejméně závislí na nás nebo jiných dodavatelích.
S většími výzvami vám samozřejmě rádi pomůžeme. Pozveme vás do aplikace ClickUp, kde budete mít možnost nám zadávat nové úkoly a dávat zpětnou vazbu na ty probíhající.
Dlouhodobá spolupráce na designu komunikačních materiálů může být placená jednorázově podle vašich aktuálních potřeb nebo paušálně.
Teoreticky se dají základní prvky značky vytvořit za pár týdnů. Abychom však došli k výsledku, který budete dlouho, efektivně a rádi používat, potřebujeme intenzivní součinnost od lidí na vaší straně.
Naše zkušenost říká, že mezi první schůzku a první výstup z tiskárny je užitečné položit minimálně několik měsíců.
Rozptyl cen v tvorbě identity značky naznačujeme ve 3 kategoriích Úklid, Facelift a Revoluce. Základní popis těchto kategorií najdete o pár sekcí výš.
Ještě raději máme spolupráci formou retaineru, kdy nestanovujeme fixní cenu projektu, ale místo toho platíte za měsíc spolupráce. Tímto způsobem vytváříme na obou stranách zdravý tlak na vyvážený poměr mezi kvalitou a rychlostí a hlavně redukujeme riziko vyplývající ze zbytečně velkých závazků.
Na tvorbu identity pak můžeme snadno navázat tvorbou webových stránek nebo s kolegy z Near & Dear Group průběžně doplňovat další služby, jako například foto a video produkci nebo kampaně a sociální sítě.