Kvalitní branding
vám pomůže...

1/5

Zaujmout a utkvět v paměti.

2/5

Nastavit smysluplná očekávání.

3/5

Vyvolávat správné emoce.

4/5

Odlišit se od konkurence.

5/5

Prodávat víc a s větší marží.

Jak se to dělá?

Strategie

Co, jak, komu a proč komunikujete?

Zadání
Audit
Výzkum
Moodboard
Workshop
Kreativa
Manuál značky
Strategie

Vizuální identita

Jak vaše značka vypadá?

Skici
Koncept
Logo
Písmo
Barvy
Klíčové vizuály
Grafický manuál
Vizuální styl
Začni učit na plakátu v metru

Touchpointy

Design čehokoliv, co potřebujete…

Fotografie
Copywriting
Tiskoviny
Digitál
Interiér a exteriér
Inzerce
Merchandising
Web
Touchpointy

Kolik to stojí?

Úklid

Vezmeme všechno, co máte, a uděláme v tom pořádek.
Opravíme nedostatky, nastavíme pravidla a dáme vašim lidem do rukou podklady, které jim pomůžou udržovat vaši komunikaci verbálně i vizuálně konzistentní.
od 150 000 Kč

Evoluce

Podíváme se na vaši identitu čerstvýma očima.
Vezmeme aktuální základy značky, zpřesníme je a obohatíme o kreativní nápady. Vizuální identitu revidujeme od loga po billboard a vše shrneme v jednoznačném manuálu.
od 300 000 Kč

Revoluce

Vytvoříme čerstvou strategii a navrhneme novou vizuální identitu.
Ponoříme se do hloubky, budeme zkoumat vevnitř i venku. Budeme s vámi řešit i název a dáme vám na výběr spoustu variant sloganů. Logo a vizuální styl postavíme na zelené louce.
od 650 000 Kč

Měsíční retainer

Jak snížit cenu i riziko? Stabilní spoluprací.
Už během prvních měsíců dokážeme odstranit nejpalčivější problémy, uhasit hořící úkoly a pozvednout kvalitu jednotlivých výstupů o desítky procent. Hned potom se můžeme začít soustředit na dlouhodobý rozvoj vaší značky.
Podrobné informace o retaineru najdete na našem blogu.
50 000 – 150 000 Kč /měsíčně

Proberme to

Abychom cenu zpřesnili, potřebujeme vám položit spoustu otázek. Pojďme si ještě předtím krátce a nezávazně popovídat o vašich očekáváních.

Naplánovat schůzku
Naplánovat schůzku

Nebo napište na ahoj@semibold.cz

8 z 10 klientů
se k nám vrací

ČAST
Cushman & Wakefield
Praha
Becherovka
Karlova univerzita
Grohe
Kendamil
Puma
Budějovický Budvar
Tatum

Co o nás říkají?

šipka vlevo
šipka vpravo

„Se Semiboldem byla radost pracovat. Naši spolupráci provázel příjemný a velmi profesionální vztah. Líbil se nám starostlivý přístup celého týmu; vždy byli pozorní a reagovali na naše specifické potřeby.

Dodané výstupy byly dobře promyšlené a projevilo se v nich silné porozumění našim požadavkům, značce i estetickým preferencím. Rád bych také zdůraznil jejich ochotu a schopnost zlepšovat svou práci s každou iterací a bezproblémové zapracování našich připomínek.

Semibold jako poskytovatele webdesignových služeb doporučuji. Těšíme se na další spolupráci na budoucích projektech.“

Jindřich M.
Deloitte, ČR

“The Semibold team has been a true partner to us, delivering high quality work quickly and efficiently. After having a challenging experience with a previous agency, it was refreshing to work with Semibold. Throughout various projects, their team was flexible and adaptable, always working with us to find the best ways to accommodate our changing needs.

We would highly recommend Semibold to anyone looking for a partner that can deliver high quality work quickly and efficiently. Their level of professionalism, reliability, and flexibility make them a true partner that you can trust to deliver the results you are looking for.”

Anna S.
Goldfinch Finance, USA

Spolupráce s agenturou Semibold je za mě ukázkovým příkladem, jak by vztah mezi klientem a agenturou měl vypadat. Agentura velmi rychle navnímala naše potřeby a styl komunikace.

Vše probíhá velmi hladce, navíc je agentura velmi proaktivní a přichází i s vlastními nápady a doporučeními. Jednou z největších výhod je navíc velká flexibilita a přátelská komunikace.“

Barbora P.
Budějovický Budvar, ČR

“Honestly, I'm not a big fan of working with agencies, but you guys rock, you are immensely quick, you always troubleshoot without it becoming a massive hurdle, and things just move forward.Here's my quote: If every agency functioned like Semibold, companies would love working with agencies.”

Mantas C.
Tatum, USA

Spolupráci se Semiboldem bych dokonce přirovnala k terapii. Pomohli nám definovat, kdo jsme a co chceme. Společně se nám podařilo zprostředkovat atmosféru, kterou člověk zažije, když k nám vstoupí, což bylo s naší dřívější identitou doopravdy těžké.“

„Když dnes lidi prochází našimi chodbami, vidíme, jak se najednou více usmívají, jak se najednou cítí více v pohodě. Pomocí zařazení organických prvků, zvolením správných barev a výběrem jednoduchého, ale vysoce seriózního a úderného písma, se nám povedlo vyjádřit to, kým opravdu chceme být.“

Management
Health+, ČR

“I really enjoyed the collaboration with Semibold. They are a well-equipped team with the best experts. They understood my needs very well, completed the task on time in a short period of time. They even suggested extra feature implementation to gain a better user experience.

I felt I am in good hands. Looking forward to working with them in the future on other projects too.”

Andrea S.
Equals Three, Belgie

„S agenturou Semibold jsme spolupracovali na několika projektech, ve kterých se potvrdily jejich kvality. Ať už šlo o velmi komplexní projekty, kde jsme řešili vývoj nové platformy, nebo drobnější zakázky, které byly ale o to náročnější na čas a efektivitu. Velmi si vážím jejich přístupu, organizovanosti, zkušenosti a schopnosti přenést kreativní nápad do digitální podoby. Oceňuji i vstřícnost, se kterou se dokáží postavit ne úplně standardnímu timingu nebo unikátnímu požadavku.

Jejich přidaná hodnota týkající se funkčnosti jednotlivých kreativních řešení je pro nás opravdu zásadní a těšíme se na další spolupráci!“

Daniel F.
NMDS, ČR

Časté dotazy

Jaké máte zkušenosti?

Od spolupráce s malými podniky a startupy jsme se odrazili i k rozsáhlým projektům pro významné značky jako například Planetárium Praha, Budějovický Budvar nebo Dům Radost.

Případové studie a seznam projektů najdete na stránce Naše práce.

Jak probíhá navázání spolupráce?

Když budete spokojení s nabídkou, kterou jsme vám na základě zadání předložili, poprosíme vás o proplacení zálohové faktury. Většinou se jedná o 50 % ceny prvního projektu (strategie, identita a design touchpointů jsou vždy oddělené do samostatných projektů).

Podrobně je spolupráce definovaná v našich obchodních podmínkách, ale kdyby vám nestačily, můžeme podepsat rámcovou smlouvu nebo smlouvu o dílo.

Ještě jednodušší je navázání spolupráce formou retaineru. V tom případě stačí zaplatit první měsíc a vhrneme se do práce podle obchodních podmínek retaineru.

Co je výstupem vaší práce?

Výstupem strategie značky je prezentace, které se dá říkat manuál značky, brand manual, brand book nebo brand guidelines. Obsahuje nápady, texty a pravidla, které dohromady definují, co komu a jak značka komunikuje.

Výstupem vizuální identity je grafický manuál (nebo taky logo manuál, style guide, design system), který strategii značky doplňuje o pravidla vizuální komunikace. Vždy v něm najdete minimálně logo a pravidla jeho používání, definici práce s typografií a barevné palety.

Na manuál navazují návrhy jednotlivých použití vytvořené identity. Pokud máte interní tým designérů, budou vám možná stačit návrhy, ale častěji klientům připravujeme tisková data a šablony, díky kterým jsou schopni větší část výstupů tvořit nezávisle na nás.

Co se stane po skončení projektu?

Jak zmiňujeme v předchozím bodě, snažíme se výstupy připravit tak, abyste byli co nejméně závislí na nás nebo jiných dodavatelích.

S většími výzvami vám samozřejmě rádi pomůžeme. Pozveme vás do aplikace ClickUp, kde budete mít možnost nám zadávat nové úkoly a dávat zpětnou vazbu na ty probíhající.

Dlouhodobá spolupráce na designu komunikačních materiálů může být placená jednorázově podle vašich aktuálních potřeb nebo paušálně.

Jak dlouho trvá tvorba značky?

Teoreticky se dají základní prvky značky vytvořit za pár týdnů. Abychom však došli k výsledku, který budete dlouho, efektivně a rádi používat, potřebujeme intenzivní součinnost od lidí na vaší straně.

Naše zkušenost říká, že mezi první schůzku a první výstup z tiskárny je užitečné položit minimálně několik měsíců.

Kolik to stojí?

Rozptyl cen v tvorbě identity značky naznačujeme ve 3 kategoriích Úklid, Facelift a Revoluce. Základní popis těchto kategorií najdete o pár sekcí výš.

Ještě raději máme spolupráci formou retaineru, kdy nestanovujeme fixní cenu projektu, ale místo toho platíte za měsíc spolupráce. Tímto způsobem vytváříme na obou stranách zdravý tlak na vyvážený poměr mezi kvalitou a rychlostí a hlavně redukujeme riziko vyplývající ze zbytečně velkých závazků.

Na tvorbu identity pak můžeme snadno navázat tvorbou webových stránek nebo s kolegy z Near & Dear Group průběžně doplňovat další služby, jako například foto a video produkci nebo kampaně a sociální sítě.

Štěpán Landa
Štepán Landa, CEO

Naplánujte mi schůzku v kalendáři

Naplánovat schůzku
Naplánovat schůzku

Nebo napište na e-mail ahoj@semibold.cz